O mnie


Jestem dziewczyną z dużego miasta, gdzie na jednego mężczyznę przypada siedem kobiet. Mocne 7,89/10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przez 4 lata (z małymi przerwami) korzystałam z aplikacji randkowych, aby poznać miłość swojego życia. Albo po prostu kogoś, z kim upiekę sernik (team rodzynki) i pojadę w sierpniu do Juraty. Najchętniej ciepłego, to zimą ogrzeję sobie o niego stopy. W końcu się udało :)

Dzielę się tu spostrzeżeniami na temat współczesnych facetów (i kobiet). Wszystkie randki, na których byłam, pozwoliły mi uważniej przyjrzeć się mężczyznom, ich naturze i strategiom budowania relacji. Niektórzy nie mieli ich wcale, inni, mimo świetnych perspektyw, popełniali proste błędy, które mnie do nich zniechęcały. Ideą mojego bloga jest to, aby pomóc facetom w unikaniu pomyłek oraz pokazaniu się od jak najlepszej strony. Myślę, że nie tylko osoby, które korzystają z Tindera znajdą tu ciekawe wskazówki w temacie uwodzenia i randkowego savoir-vivre'u.

Zapraszam do lektury i komentowania. Bardzo lubię dyskutować, więc jeśli masz odmienny punkt widzenia, tym lepiej! Szczególnie zależy mi na spojrzeniu tej "drugiej strony" - może wspólnie dojdziemy do jakichś ciekawych wniosków i wzrosną nasze szanse na poznanie ciekawej osoby?

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować lub zasięgnąć indywidualnej porady, pisz na poradniktinderowania@gmail.com.

Komentarze

Najpopularniejsze posty